قیمت ستاره پلیمر گلپایگان
نوشته شده توسط : الهام کشاورز

قیمت ستاره پلیمر گلپایگان

کارخانه ستاره پلیمر گلپایگان یه عنوان برجسته ترین و فعال ترین تولید کننده های لوله و اتصالات پلیکا (U-PVC) در صنعت ساختمان و سیستم های انتقال آب و فاضلاب د ر بین پیمانکاران شناخته شده است.

این شرکت با هدف توسعه و پیشرفت صنعت لوله و اتصالات توسط کادر مجرب و متخصصین برجسته و به منظور خودکفایی در تولید لوله های پی وی سی و پلی اتیلن احداث شده است.

شرکت ستاره پلیمر گلپایگان تلاش نموده با بکارگیری مدیریت علمی و استراتژیک، کادر مهندسی مجرب و متخصص و از همه مهم تر با استفاده از بهترین مواد اولیه و ماشین آلات پیشرفته و بکارگیری سیستم های مدرن کنترل کیفیت، ارائه محصول با کیفیت بالا و منطبق با استاندارد های جهانی، قیمت مناسب (رقابتی)، پذیرش سفارشات اختصاصی مشتریان و احترام به اصول مشتری مداری، رضایت کامل مصرف کنندگان را به دست آورد. در حال حاضر این شرکت با توجه به خط تولید مدرن خود، امکان تولید محصولاتی با کیفیت مطلوب و تحویل به موقع به مصرف کننده را دارد.

کارخونه تولید انوااع لوله و اتصالات ستاره پلیمر گلپایگان در تمام ساعات شبانه روز، علاوه بر نظارت و کنترل کیفیت تولیدات توسط مسئولین آزمایشگاه درون کارخانه و با اتکا و اطمینان به پشتوانه های بسیار مستحکم علمی، فنی، مدیریتی و کیفیت تولیدات خود را 100 درصد تضمین می نماید.

فروشگاه پارسینا تجهیز یکی از بهترین عرضه کننده های محصولات تک ستاره گلپایگان به تمامی پیمانکاران و مصرف کننده ها است. این فروشگاه به دلیل حذف دست دلالان این لوله و اتصالات را با قیمت پایین و کیفیت بالا عرصه کرده است.





:: برچسب‌ها: لوله و اتصالات , ستاره پلیمر گلپایگان ,
:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: